دلایل استفاده از سایت اختصاصی برای توسعه کسب و کارها

دلایل استفاده از سایت اختصاصی برای توسعه کسب و کارها
آکادمی آی تی
آکادمی آی تی
dots

دلایل استفاده از سایت اختصاصی برای توسعه کسب و کارها

زمان مورد نیاز برای مطالعه 5 دقیقه

امروزه برای توسعه کسب و کارتان، باید حضوری پررنگ در اینترنت داشته باشید. مزیت این حضور آن است مشتریان شما محدود به یک مکان، شهر و خیابان خاص نیستند.

دپارتمان ‌ها: آموزش طراحی سایت
1398/08/03
2,150 بازدید

اولین قدم برای حضور در اینترنت طراحی سایت است. برای طراحی سایت می‌توانید از سرویس دهنده های عمومی مانند وردپرس یا جوملا به راحتی استفاده کنید، اما اگر هدف‌های بزرگتری در چشم انداز آینده خود دارید و می‌خواهید تا همگام با پیشرفت تکنولوژی کسب و کارتان را هم ارتقا دهید، باید به سراغ طراحی اختصاصی سایت بروید.

طراحی سایت

 

چرا باید برای توسعه کسب و کارمان از سایت اختصاصی استفاده کنیم؟

از آن جایی که طراحی سایت به صورت اختصاصی دقیقا بر مبنای نیازها و خواسته های شما انجام می‌شود، می‌توانید دقیقا آن طور که می‌خواهید با کاربران که مشتریان بالقوه شما هستند در ارتباط باشید. در واقع شما با طراحی سایت به صورت اختصاصی سرویس‌ها، خدمات یا محصولات خود را دقیقا آن طور که می‌خواهید به مخاطبانتان معرفی می‌کنید و کاربران سایتتان را راحت تر به سمت هدفی که مدنظر شماست راهنمایی می‌کنید؛ اما در سایت های به اصطلاح "معمولی"، شما باید اهدافتان را در قالب آنچه در اختیارتان قرار گرفته بیان کنید.

 

هدفمند کردن و دیده شدن سایت

یکی از اصلی‌ترین هدف های یک سایت، دیده شدن توسط کاربرانی است که به دنبال یک سرویس یا یک محصول خاص هستند و برایشان در ابتدا فرقی نمی‌کند وارد چه سایتی می‌شوند. برای دیده شدن یک سایت باید بر روی سئو آن تمرکز کرد. عموما سایت های معمولی، ابزارهای متنوعی را برای سئو ارائه می‌کنند، اما مشکل اصلی این تنوع این است که مدیران وب سایت را سردرگم می‌کند و می‌تواند زمان که ارزشمندترین فاکتور یک کسب و کار است را در راستای کاری غیر ضروری تلف کند. یکی از بهترین مزایای طراحی اختصاصی سایت، وجود ابزار سئو هدفمند است که سازگاری با گوگل را به طور اختصاصی برای اهداف وب سایت، در اختیار مدیران وب سایت قرار می‌دهد.

 

علاوه بر این، طراحی اختصاصی سایت شما را از نظر ساختار، ظاهر و عامل کاربرمحوری از سایر رقبا متمایز می‌کند و جزئیاتی کاملا واضح و شفاف را به کاربران نمایش خواهد داد؛ چراکه تمامی آیتم‌های پراهمیت کسب و کار شما به صورت تخصصی و اختصاصی فقط برای قشر هدف شما طراحی شده‌اند.

 

سرعت و طراحی اختصاصی سایت

در سایت های معمولی برای اجرای هر فرمانی به جز نمایش صفحات بر روی سایت، شما نیاز به پلاگین‌ها یا ماژول‌های طراحی دارید که این مسئله از نظر فنی، به سایت شما از نظر سرعت بارگذاری لطمه می‌زند، اما در سایت هایی که به طور اختصاصی طراحی شده‌اند، فرامین جانبی، بخشی از بدنه وجودی وب سایت هستند و به صورت یکپارچه با کل سایت عمل می‌کنند؛ در نتیجه در بحث سرعت که یکی از مهم ترین مقوله‌های طراحی سایت است، به نسبت سایر رقبا عملکرد بهتری خواهید داشت.

 

امنیت طراحی سایت اختصاصی

یکی از دلایل طراحی سایت اختصاصی امنیت سایت می باشد. عموما هکرها، کدهای مخرب را بر مبنای ساختارهای پرکاربرد وب سایت های جهان می‌نویسند تا بتوانند احتمال موفقیت خود را افزایش دهند. یکی از مهم ترین مزایای طراحی سایت به صورت اختصاصی، تمایز کدهای سایت به نسبت سایت های معمولی است که تفاوتی واضح و بزرگ را در زمینه‌ی امنیت وب سایت، بین سایت های معمولی و سایت اختصاصی شما خواهد داشت.

مزایا و اهمیت طراحی سایت اختصاصی

 

طراحی سایت معمولی یا اختصاصی؟

برای راه اندازی یک سایت شما بسته به نیازتان می‌توانید از سایت های معمولی یا سایت های اختصاصی استفاده کنید، اما اگر از ابتدا برای توسعه کسب و کارتان برنامه‌ریزی کرده‌اید، پیشنهاد ما طراحی سایت اختصاصی است چراکه شما را از نظر چه از نظر ظاهری و کاربری و چه از نظر فنی و ساختاری، از سایر سایت های رقیب، متمایز می‌کند.