ویدئو در html و صدا در html

ویدئو در html و صدا در html

وضعیت تکمیل شده
سطح مقدماتی و متوسط
0 قسمت
00:12:10
علی عارفی نیا
مدرس دوره علی عارفی نیا

شاید شما هم برای معرفی محصولات یا خدمان خود نیاز به نمایش یک فایل ویدئویی برای کاربر داشته باشید و دوست داشته باشید که کار با این دو دستور جدید HTML5 را بیاموزید و با انواع فرمت های مناسب ویدئو و صوت در وب آشنا شوید . 

یکی از پیشرفت های بسیار قابل توجه html5 بی نیاز شدن از استفاده از Player های فلش هست ، در واقع قبل از اینکه در ورژن 5 html  ما با تگ های audio و video  آشنا بشویم مجبور بودیم برای وارد کردن فایل صوتی و یا تصویری در صفحات وب سایت خود از پخش کننده های Flash استفاده کنیم که لازم بود کاربران برای دیدن این فایل های ویدئویی حتما برروی مرورگر خود افزونه Flash Player را نصب میکردند که همین گزینه یک ضعف محسوب می شد و کسانی که این افزونه را برروی مرورگر خود نداشتند قادر به دیدن یا شنیدن این نوع فایل ها نبودند .

امروز قصد داریم تا با استفاده از این فایل آموزشی از سری ویدئو های کاربردی ارزان قیمت آکادمی آی تی به شما بیاموزیم که چطور در وب سایت خود یک پخش کننده موزیک و یا صدا ایجاد کنید که تمام کنترل های مورد نیاز کاربر را مانند کم و زیاد کردن صدا و تغییر اندازه نمایش و ... در اختیار وی قرار دهد و وب سایت خود را به محیطی مطلوب تر و کاربر پسند تر تبدیل کنید .

زمان رو از دست ندهید و با تهیه این آموزش به صورت ویدئویی بر نحوه استفاده از این تگ ها مسلط شده و فکلیه کد های نوشته شده در این آموزش را نیز در اختیار بگیرید 

اطلاعات بیشتر
جلسات دوره
call

جهت ارتباط مستقیم و مکاتبه با آکادمی آی تی می توانید از روش های تماس زیر استفاده نمایید.