طراحی سایت و رابطه آن با درآمد! روش های کسب درآمد با طراحی وب را بشناسیم.

طراحی سایت و رابطه آن با درآمد! روش های کسب درآمد با طراحی وب را بشناسیم.
آکادمی آی تی
آکادمی آی تی
dots

طراحی سایت و رابطه آن با درآمد! روش های کسب درآمد با طراحی وب را بشناسیم.

زمان مورد نیاز برای مطالعه 5 دقیقه

کسب درآمد از فضای طراحی سایت جز مشاغلی اینترنتی است که از رشد خوبی برخوردار بوده است. داشتن وب سایت بخش مهمی از کسب و کار است که نیازمند طراحی سایت تخصصی است.

دپارتمان ‌ها: آموزش طراحی سایت
1398/08/04
3,842 بازدید

امروزه کسب و کارهای اینترنتی جزو مشاغل نوپا و پرطرفدار محسوب می گردند. کاربری آسان، نیاز به امکانات و تجهیزات کم، عدم نیاز به دفتر و محل فیزیکی و دسترسی راحت مشتریان و کاربران به وب سایت جزء مواردی است که موجب محبوبیت کسب و کارهای اینترنتی شده است. در این میان کسب درآمد از فضای طراحی وب سایت جزء مشاغلی است که از رشد خوبی برخوردار بوده است.

افراد و شرکت های زیادی وجود دارند که به دلیل استفاده از وب سایت به عنوان بخش اصلی کسب و کار خود نیاز به طراحی سایت حرفه ای دارند. از این رو کسب درآمد از طراحی سایت به کار تخصصی تبدیل شده است. طراحی جذاب و مناسب برای مشتریان و در عین حال کارآمد و حرفه ای کاری است که موسسات طراحی تخصصی به خوبی آن را انجام می دهند.

کسب درآمد از طراحی سایت

کسب درآمد از فضای طراحی سایت به نقطه قوت این سازمان ها تبدیل شده است زیرا کسب و کارهای اینترنتی، فروشگاه های اینترنتی و سایر شرکت ها و بنگاه های اقتصادی به میزان زیادی به وب سایت حرفه ای و تخصصی وابسته هستند. وب سایت هایی که بر اساس اصول تجربه کاربری و سئو ساخته شده باشند به سازمان در رسیدن به اهداف خود کمک زیادی می نمایند. 

کسب درآمد اینترنتی

 

روشهای کسب درآمد از فضای طراحی سایت

کسب درآمد از طراحی سایت در موسسات و افراد به روش های مختلف می توانند انجام شود. همان طور که می دانید طراحی و راه اندازی سایت شامل مراحل مختلفی است. از ابتدای خریداری دامنه، هاست، برنامه نویسی، طراحی و دیزاین وب سایت، قالب سایت، طراحی UI سایت، اصول سئو و در نهایت سرعت و استفاده از بک لینک و سایر موارد همگی جزو اصول پایه طراحی و اجرا هستند. با توجه به اینکه کار طراحی قالب سایت تخصصی است لذا برای کسب درآمد از فضای طراحی باید حداقل در یکی از مراحل طراحی قالب سایت حرفه ای باشید. شما می توانید با برنامه نویسی حرفه ای نسبت به کسب درآمد از فضای طراحی سایت پرداخته و یا ممکن است دانش تخصصی طراحی UI/UX را داشته باشید. مزیت کسب درآمد از فضای طراحی سایت این است که در صورتی که در کار خود حرفه ای و متخصص باشید می توانید درآمد خوبی داشته باشید.

 

 

روش های کسب درآمد از طراحی سایت

 

نیاز به افراد متخصص طراحی سایت

 برای کسب درآمد از فضای طراحی سایت روش های مختلفی  وجود دارد. برخی افراد ترجیح می دهند که همانند یک کارمند در یکی از شرکت های فعال در زمینه طراح سایت مشغول به فعالیت بوده و در انتهای ماه نیز درآمد ثابت و مشخصی داشته باشند. در کنار این برخی افراد آزاد کاری و یا به اصطلاح فریلنسری را ترجیح می دهند. در این مرحله افراد برای شرکت ها و موسسات دیگر طراحی سایت انجام داده و دستمزد دریافت می دارند. گزینه سومی هم برای کسب درآمد از فضای طراحی قالب سایت وجود دارد و آن همکاری با شرکت ها و موسسات طراحی سایت است. در این روش متخصصان طراحی سایت با شرکت های مجری طراحی و راه اندازی سایت به همکاری پرداخته و به کسب درآمد از فضای طراحی سایت می پردازند.

در این روش شما هر چقدر که در زمینه تخصصی طراحی سایت خود حرفه ای تر باشید پروژه های بیشتری به شما ارجاع می گردد. اگر در حوزه های مختلف طراحی مانند برنامه نویسی، طراحی قالب سایت، طراحی UI، طراحی UX و یا سئو تخصص دارید می توانید درآمد خوبی از این طریق بدست آورید. شرکت های طراحی سایت حرفه ای زیادی وجود دارند که نیاز به تخصص شما دارند بنابراین در صورتی که در زمینه ای حرفه ای هستید می توانید به کسب درآمد از فضای طراحی سایت مشغول شوید.

 

کسب درآمد از طراحی وبسایت وردپرسی

کسب درآمد از وردپرس همواره یکی از پرطرفدار ترین روش های کسب درآمد در حوزه آی تی بوده است و هر روز افراد بیشتری وارد این حوزه می شوند. از دلایل پر طرفدار بودن این روش می توان به ساده بودن و سریع بودن آن اشاره کرد. شما در طراحی سایت وردپرسی کمتر با کدنویسی سر و کار خواهید داشت و نیازی به ساخت پنل ادمین ندارید.

طراحی قالب سایت

 

طراحی UI/UX سایت:

یکی از روش های کسب درآمد از فضای طراحی سایت انجام خدمات تخصصی UI و UX است. چنانچه در طراحی UI/UX سایت دارای تخصص لازم هستید می توانید به راحتی به کسب درآمد با طراحی UI/UX سایت مشغول شوید. اما ابتدا توضیحی در رابطه با واژه های UI و UX ارائه می دهیم. واژه UI مخفف User Interface بوده و به معنای ظاهر و نمای سایت است که کاربران آن را مشاهده می نمایند. در واقع UI کاری تخصصی است که سعی در طراحی سایت زیبا، جذاب و کاربرپسند دارد. استفاده از اصول UI موجب استقبال بازدیدکنندگان و کاربران از سایت شده و در افزایش تعداد بازدیدها تاثیر زیادی دارد. در طراحی UI صفحات سایت به گونه ای طراحی می شوند که برای بازدیدکنندگان جذابیت داشته باشد. استفاده از رنگ و فونت های مناسب، متون و تصاویر مرتبط و باکیفیت، ویدئوهای باکیفیت، جداول، ماژول ها و سایر موارد بصری در طراحی سایت در حیطه کار متخصص طراحی UI قرار دارد. با توجه به اهمیت ظاهر سایت در جذب مخاطب افرادی که دارای تخصص لازم در طرحای UI دارند به راحتی می توانند به کسب درآمد از فضای طراحی سایت بپردازند.

طراحی رابط کاربری سایت

 

UX چیست؟

واژه UX مخفف User Experience بوده و به معنای تجربه کاربری است. تجربه کاربری به استفاده از روش هایی در جهت رضایت حداکثری کاربران و در واقع مشتریان شما از وب سایت مرتبط است. ظاهر جذاب و زیبای سایت در افزایش مخاطب اهمیت دارد ولی آنچه موجب افزایش رضایتمندی و برآوردن نیازها و انتظارات کاربران و مخاطبان سایت می شود طراحی UX حرفه ای است. متخصصان طراحی UX سایت با توجه به اهمیت زیاد این بخش از طراحی سایت به آسانی می توانند با استفاده از دانش خود به کسب درآمد از فضای طراحی سایت مشغول گردند. احتمالا شنیده اید که برخی کاربران از عملکرد برخی سایت ها رضایت ندارند و حتی ممکن است این موضوع برای شما هم اتفاق افتاده باشد. کاربران برای جستجو کالای مورد نظر خود، اطلاع از قیمت و یا خرید محصول و حتی جستجوی مقاله و یا موضوع خاصی در سایت دچار مشکل شده و نمی توانند به راحتی به منظور خود برسند. این مورد دقیقا به طراحی UX سایت برمی گردد. 

 

آموزش uxآموزش مرتبط: آموزش ux 

 

متخصصان UX می توانند به کسب درآمد با طراحی UI/UX سایت به طور حرفه ای و تخصصی بپردازند. این بخش مهمی از طراحی سایت بوده که عدم توجه به آن می تواند منجر به کاهش رتبه، رضایت کاربر، تعداد بازدید کننده و در نهایت فروش سازمان ها شود. بطور کلی متخصصان طراحی UI/UX سایت می توانند به آسانی با استفاده از دانش تخصصی خود به کسب درآمد با طراحی UI/UX سایت اقدام نمایند.

طراحی وب

 

کسب درآمد از فضای طراحی سایت با برنامه نویسی سایت

یکی دیگر از روش های کسب درآمد از فضای طراحی سایت برنامه نویسی سایت است. برنامه نویسی در واقع یکی از حوزه های اصلی و تخصصی در طراحی و ایجاد سایت است. بدون برنامه نویسی نمی توان یک وب سایت ایجاد نمود. همچنین امنیت وب سایت به موارد متعددی مانند برنامه نویسی اصولی سایت نیز بستگی دارد. از طرفی برنامه نویسی سایت یک کار تخصصی بوده و همگان قادر به انجام آن نیستند. بنابراین در صورتیکه یک برنامه نویس حرفه ای هستید و در این کار تبحر دارید به راحتی می توانید از دانش و تخصص خود بهره مند شوید. میزان کسب درآمد از برنامه نویسی سایت به تخصص شما ارتباط زیادی دارد. اینکه شما به چه برنامه هایی تسلط دارید، آیا برای موبایل برنامه می نویسید و یا وب سایت و اینکه با زبان های برنامه نویسی معتبر و رایج آشنایی دارید و یا خیر.

کسب درآمد با برنامه نویسی سایت

 

رسیدن به درآمد با داشتن تخصص

کسب درآمد از فضای طراحی سایت بسیار راحت است اگر شما یک متخصص در زبان برنامه نویسی معروفی مانند جاوا اسکریپت باشید. انواع زبان های برنامه نویسی مانند Java Script ،Asp.Net ،PHP و غیره جزو زبان های برنامه نویسی مربوط به سرور هستند. همچنین زبان های طراحی صفحات وب مانند HTML و CSS که مسئولیت نمایش صفحات و محتوای آنها را بر عهده دارند. کسب درآمد از برنامه نویسی سایت شغلی است که در صورت داشتن تخصص می توانید به آسانی بر روی آن حساب کنید.

انواع زبان های برنامه نویسی

 

کسب درآمد از فضای طراحی سایت از طریق طراحی قالب سایت:

یکی دیگر از بخش های طراحی سایت به طراحی قالب سایت مرتبط است. طراحی قالب سایت در واقع به معنای ایجاد چیزی است که کاربران مشاهده می نمایند. کلیه بخش های دیگری طراحی سایت در قالب طراحی سایت حرفه ای و جذاب به نمایش گذاشته می شود. کسب درآمد از فضای طراحی سایت از طریق طراحی قالب سایت امکان پذیر است. اگر شما دارای تخصص لازم در به کار گیری نرم افزارهای گرافیکی و طراحی سایت هستید می توانید با استفاده از دانش خود به کسب درآمد از طراحی قالب سایت بپردازید.

نرم افزارهای طراحی رایج می توانند فتوشاپ، ایلاستریتور و یا ادوب باشند. برخی مشتریان ترجیح می دهند که از قالب های سایت پیش فرض برای کسب و کار خود استفاده نمایند ولیکن شرکت ها و موسسات حرفه ای و بزرگ ترجیح بر انتخاب و طراحی قالب سایت با توجه به اهداف و نیازمندی های خود دارند. یک طراح قالب سایت حرفه ای با توجه به خواسته های مشتریان و استفاده از نرم افزارهای طراحی اقدام به طراحی سایت و کسب درآمد از طراحی قالب سایت می پردازد. بنابراین کسب درآمد از فضای طراحی سایت از این طریق نیز امکان پذیر است.

کسب درآمد از طراحی قالب سایت

 

ارتباط اینترنت و دنیای کسب و کار

امروزه دنیای کسب و کار به طور محسوسی به اینترنت و فضاهای وابسته به آن در ارتباط است. اهمیت داشتن وب سایت به عنوان بخش مهمی از یک کسب و کار منجر به ایجاد موسسات و شرکت های تخصصی طراحی سایت شده است. به علاوه مهندسان و متخصصان طراحی سایت به واسطه دانش و تخصص خود می توانند به کسب درآمد از فضای web design مشغول شوند. حرفه طراحی سایت جزو معدود مشاغلی است که از آینده بسیار درخشانی برخوردار بوده و دامنه کاربرد زیادی دارد. اگر علاقه مند به کسب درآمد از این راه هستید حتما دپارتمان آموزش طراحی سایت را دنبال کنید

کسب و کار اینترنتی