چرا آموزش‌های مجازی بهتر از آموزش حضوری است؟

چرا آموزش‌های مجازی بهتر از آموزش حضوری است؟
آکادمی آی تی
آکادمی آی تی
dots

چرا آموزش‌های مجازی بهتر از آموزش حضوری است؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه 5 دقیقه

امروزه اکثر کاربران رو به فضای مجازی آورده اند و سعی میکنند که حتی کتاب ها و آموزش های خود را در سایت ها و صفحات مجازی بخوانند.

دپارتمان ‌ها: آموزش طراحی سایت
1398/08/03
3,616 بازدید

آیا می‌دانید می توانید سریع‌تر و ارزان‌تر هرآنچه را که می‌خواهید فرا بگیرید؟ آیا می‌دانید می‌توانید قابلیت‌های یادگیری خود را بدون رفتن به کلاس‌های درس افزایش دهید؟ اگر نه؛ به زودی به شما خواهیم آموخت.

آموزش مجازی، به عنوان یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای افزایش یادگیری در سراسر جهان در حال مطرح شدن است، و فقط مسئله زمان است تا روش‌های یادگیری سنتی جای خود را به آموزش‌های مجازی دهند. مردم اغلب می‌پرسند که چرا ما باید از آموزش‌های مجازی استفاده کنیم؟ خب پاسخ در مزایای بیشمار این روش است که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

مزایای آموزش‌های مجازی نسبت به آموزش حضوری

 

آموزش مجازی هزینه‌‌ کمتری دارد

کمپانیها و شرکت‌ها با استفاده از آموزش مجازی هزینه کمتری صرف می‌کنند زیرا مجبور به صرف هزینه برای سازماندهی حضور دانش آموزان و معلم‌ها و همچنین سایر موارد مورد نیاز برای روش‌های آموزش سنتی نیستند.

 

آموزش مجازی سریع‌تر قابل دسترس است

 برای در دسترس بودن یک آموزش مجازی فقط کافی است دستگاه خود را روشن کنید.

در راستای صرف هزینه و زمان کمتر، مسلما برای هنرجویان و معلمان آسوده تر است که در زمان منتخب خود، دستگاه‌هایشان را روشن کنند! این به مراتب نسبت شروع و پایان یک کلاس زمان کمتری می طلبد. همچنین در مواقع بحرانی نیز آموزش مجازی سریع‌تر قابل دسترس خواهد بود در صورتی که روش‌های سنتی ممکن است اصلا قابل دسترسی نباشند.

 

آموزش مجازی به سود هنرجویان است    

با استفاده از آموزش مجازی هنرجویان این قابلیت را دارند تا در زمانی که راحت هستند آموزش خود را فرا گیرند. براین اساس بیشتر آموزش‌های مجازی، به عنوان خود‌محور نیز  شناخه می‌شوند. همچنین فراگیری مطالب در زمان راحتی خود، برای هنرجویان باعث بالا رفتن راندمان یادگیری می‌شود.

 

آموزش مجازی سازگار با روحیه تمامی افراد است

ترس از باختن، شرمندگی از بودن مسن‌ترین، زشت‌ترین، جوان‌ترین یا کوچک ترین شخص کلاس، عدم سازگاری با دیگران، مشکل در برقراری ارتباط و هزاران مشکل دیگر که ممکن است برخی از افراد در کلاس‌های سنتی با آن درگیر باشند. اما با آموزش مجازی هیچکدام از این مشکلات مانع یادگیری شما نخواهند شد.

 

آموزش مجازی به اختلافات زمانی و جغرافیایی کمک‌ می‌کند

با استفاده از اموزش مجازی، فرصت فراگیری مطالب برای همه افراد در نقاط مختلف جهان وجود دارد و اختلافات زمانی و تفاوت های جغرافیایی مشکلی به وجود نخواهند آورد.

مهم نیست اگر یک دانش‌آموز هندی بخواهد در مورد سلسله چینی مینگ مطالعه کند، یا یک استرالیایی بخواهد بداند که آبراهام لینکن [رئیس جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا] چگونه بزرگ شده است، یا شیمی چطور تبدیل مواد به یک دیگر را مورد تحقیق قرار می‌دهد. همه این‌ها فقط با فشردن چند دکمه توسط انگشت افراد امکان پذیر است.

 

آموزش مجازی دوستدار محیط زیست است

آموزش مجازی علاوه بر کم هزینه بودن و قابلیت دسترسی سریع دوستدار محیط زیست نیز هست. دانشگاه اوپن بریتانیا به این نتیجه رسیده است که استفاده از روش‌های آموزش مجازی باعث مصرف 90 درصد انرژی کمتر و تولید 85 درصد گاز کربن کمتر نسبت به روش‌های آموزشی سنتی می‌شود.

با دستیابی راحت‌تر و راندمان یاد‌گیری بیشتر، اموزش مجازی در حال انقلاب در راستای آموزش و فراگیری علم است و این روند با دسترسی کشور‌های جهان سوم که امروزه از اینترنت با حداقل سرعت یا سرعت متوسط استفاده می کنند، به اینترنت پر سرعت ادامه پیدا خواهد کرد و آموزش مجازی فراگیر‌ترخواهد شد.

آموزشهای آکادمی آیتی