برای وب سایت خود loading بسازید! ابزارهای ارزشمند ساخت loading برای سایت

برای وب سایت خود loading بسازید! ابزارهای ارزشمند ساخت loading برای سایت
آکادمی آی تی
آکادمی آی تی
dots

برای وب سایت خود loading بسازید! ابزارهای ارزشمند ساخت loading برای سایت

زمان مورد نیاز برای مطالعه 5 دقیقه

برای افزایش کیفیت کار، صرفه جویی در زمان و داشتن ایده مناسب وب سایت باید ابزارهای آنلاین loading را بشناسیم.

دپارتمان ‌ها: آموزش طراحی سایت
1398/08/02
4,099 بازدید

دوست من سلام، این بار با هم قصد داریم به سراغ ابزارهای آنلاین loading برویم چون که این ابزارها کاربردهای فراوانی در صفحات ajax دارند پس برای آشنایی با این ابزارها با من همراه باشید: گرافیست کارها و کسانی که از نرم افزار فتوشاپ استفاده می کننند توانایی طراحی و ایجاد تصاویر loading رو دارند که می تونند بهترین طراحی رو برای وب سایت خودشون ایجاد کنند.

ولی خب گرافیست کارها حتما می دانند که این کار هم زمان زیادی از آن ها می گیره و هم این باید ایده مناسبی داشته باشند، ولی من میخوام به تو دوست عزیز 5 تا از ابزار های بی نظیر آنلاین را معرفی کنم که هم راحت تر به نتیجه برسی و هم کیفیت کارتو بالا ببری، البته این رو در نظر داشته باش که تصویر loading شامل دو حالت هست:
•    حالت اول : نوار پیشرفت یک تصویر ثابت هست که صرفا به شما اطلاع می دهد؛ اطلاعاتی در حال بارگزاری می باشد.
•    حالت دوم : نوار پیشرفت هوشمند بوده و به همان میزانی که اطلاعات بارگزاری میشود به همان میزان پیشرفت را  نشان می دهد.
بسیاری از وب سایت ها از این دو حالت بنا به نیاز استفاده خواهند کرد. بسیار خب بهتره بریم سراغ معرفی این ابزار های ارزشمند:

 

ابزار cssload.net

این ابزار ساخت loading وب سایت امکانات زیادی رو در اختیار شما قرار میده و تصاویر loading رو هم در خودش جای می دهد تا اینکه شما بتونید طرح مورد نظرخودتون به شخصی سازی برسانید، با انتخاب کردن هر کدوم از طرح ها میتونی رنگ المنت اصلی و رنگ پس زمینه، اندازه تصویر خروجی و میزان سرعت انیمیشن رو تعیین کنی و پس از انجام تنظیمات می تونید خروجی رو دریافت کنی، البته بدونید که خروجی به صورت کد css ،html می باشد همینطور -moz- و -webkit- و -o- و -ms- رو هم پشتیبانی میکنه .

ابزار cssload.net

 

ابزار loading.io

این وب سایت در ساختن تصاویر loading بسیار حرفه ای می باشند و امکانات زیادی با بیش از 35 تصویر متنوع حتی میتونی پارامترهای زیادی رو تعیین و شخصی کنید؛ مثل: تعیین ابعاد تصویر loading، رنگ تصویر loading، سرعت تصویر، رنگ پس زمینه، theme رنگی پیشنهادی و مهم تر از اون امکان خروجی به صورت GIF و SVG و CSS به صورت همزمان. با عضویت و ساخت حساب کاربری در این سایت میتونی همین طور با عضویت و ایجاد حساب کاربری در این سایت می تونید تصاویر ساخته شده خودتون رو همیشه در حساب داشته باشید و تصاویر جدیدی رو هم در اون ذخیره و نگهداری کنید.

ابزار loading.io

 

ابزار ajaxload.info

وب سایت ajaxload.info از وب سایت های قدیمی در این زمینه می باشد که بر خلاف cssload که به شما یک تصویر ارائه میکنه این سایت امکان بیش از 30 طرح مخالف براساس رنگ پس زمینه و رنگ تصویر loading را تعیین میکنه به نظرم تنها مشکل این سایت اینه که کد css را در اختیار ما قرار نمیده.

ابزار ajaxload.info

 

ابزار loadinfo.net

وب سایت loadinfo.net بیش از 50 تصویر تفاوت لودینگ در اختیار ما قرار میده و مثل ajaxload به ما یک تصویر نمایش میده ولی خب می تونید پارامترهایی مثل رنگ اصلی تصویر loading، رنگ پس زمینه، تعیین Flip بودن یا نبودن تصویر، انتخاب ابعاد تصویر از ۱۶ پیکسل تا ۴۸ پیکسل و همین طور سرعت انیمیشن رو از ۵ fpss تا ۵۰ fps تعیین کنید.

ابزار loadinfo.net

 

ابزار Loadergenerator.Com

این ابزار ساخت loading وب سایت نیز همانند دو نمونه قبل و در تعداد تصاویر کمتری به شما خروجی GIF ارائه میکنه. تنها پارامتری که در این وب سایت اضافه تر از نمونه هاش گذشته هست امکان rotate یا چرخش تصویر مورد نظر هست.

ابزار Loadergenerator.Com