14 پلاگین ضروری وردپرس در 2020

14 پلاگین ضروری وردپرس در 2020
آکادمی آی تی
آکادمی آی تی
dots

14 پلاگین ضروری وردپرس در 2020

زمان مورد نیاز برای مطالعه 5 دقیقه

برخورداری از ابزارها و پلاگین های مناسب وردپرس کسب و کار شما رو به مرحله ی بالاتر ارتقاء می دهد. در این مقاله می خواهیم 14 پلاگین ضروری وردپرس برای سایت های کسب و کار در سال 2017 را معرفی کنیم.

دپارتمان ‌ها: آموزش طراحی سایت
1398/08/03
1,944 بازدید

1. OptinMonster

 

OptinMonster یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین ابزارهای بهینه سازی نرخ تبدیل در وردپرس است. این ابزار به شما اجازه میده تا بازدیدکنندگانی که سایتتون رو رها کردند, از طریق اشتراک خبرنامه ایمیلی به سایتتون برگردند. اگر می خواهید لیست ایمیل خبرنامه رو افزایش بدید, برای این کار OptinMonster بهترین پلاگین وردپرس در 2017 است.

 

2. WPForms

 

 

به عنوان صاحب کسب و کار, یکی از مهم ترین اولویت های شما اینه که راه ارتباط مشتریان با خودتون رو هموار کنید. WPForms یکی از ساده ترین و بهترین پلاگین های فرم نظرخواهی در وردپرس است. ساختار بکش و رها کن این پلاگین به هرکسی اجازه میده تا به راحتی یک فرم تماس, اشتراک ایمیل, فرم سفارش, فرم پرداخت و سایر انواع فرم ها رو با چند کلیک بسازه.

اگر شما به امکانات حرفه ای تری احتیاج دارید, میتونید نسخه ی Pro رو خریداری کنید.

 

 

3. MonsterInsights

 

 

MonsterInsights بهترین پلاگین Google Analytics برای وردپرس هست. به شما اجازه میده تا سایتتون رو به Google Analytics متصل کنید و در مورد بازدیدکنندگان سایت بیشتر بدونید, مثلا از کدام لینک آمده اند و در سایتتون چه فعالیتی می کنند.

سپس شما میتونید بر این اساس سایت رو بهینه کرده تا دریافتی بیشتری داشته باشید. MonsterInsights همچنین یک نسخه رایگان دارد. اگر بخواهید ویژگی ها و امکانات پیشرفته تری داشته باشید, باید نسخه ی Pro رو خریداری کنید.

 

 wordpressآموزش مرتبط: دوره جامع آموزش وردپرس

 

4. Constant Contact

 

 

Constant Contact یکی از بهترین سرویس های ارائه ی بازاریابی ایمیل هست که به شما اجازه میده یک لیست ایمیل بسازید و به مشترکین ایمیل همگانی ارسال کنید.

این پلاگین یکی از ساده ترین پلتفرم هاست و نصب و راه اندازی راحتی داره. همچنین شامل ابزارهای داخلی برای افزودن فرم های ثبت نام بوده و با ابزارهای دیگر مثل OptinMonster به خوبی کار می کنه.

 

5. Sucuri

 

امنیت یکی از دعدغه های اساسی صاحبان کسب و کار آنلاین در سال 2017 است. فایروال اپلیکیشن وب Sucuri احتمالا یکی از بهترین محافظ هایی است که میتونید برای سایتتون نصب کنید.

این ابزار سایت شما رو در برابر حملات DDoS, تهدیدات بدافزاری, حملات XSS و اساسا هر نوع دیگری از حمله نظارت و محافظت می کنه. اگر شما فایروالی در سایتتون ندارید, همین امروز یکی اضافه کنید.

 

6. BackupBuddy

 

 

هنگامی که ما درمورد امنیت صحبت می کنیم, هیچ چیزی بهتر از داشتن یک سیستم بک آپ مطمئن نیست.

به عنوان یک صاحب کسب و کار, شما نمیتونید به خاطر یک حمله سروری یا مشکل سخت افزاری تمام اطلاعات کاربران و سایت خودتون رو از دست بدید. اولین چیزی که روی تمام سایت های وردپرس باید نصب باشه, یک پلاگین بک آپ گیری است. ما پلاگین BackupBuddy رو پیشنهاد می کنیم چون یکی از مطمئن ترین و راحت ترین راه برای بک آپ گیری و بازگردانی اون در سایت وردپرسی شماست.

 

7. Yoast SEO

 

 

Yoast SEO (که اغلب با اسم Wordpress SEO by Yoast شناخته میشه) یکی از محبوب ترین پلاگین های وردپرس هست. این ابزار به شما اجازه میده تا سایت وردپرسی رو برای موتورهای جستجوگر بهینه کنید.

نه تنها به شما در ساخت تگ های Meta کمک میکنه, بلکه سایتتون رو بصورت کلی بهینه سازی میکنه.

 

آموزش seoآموزش مرتبط: دوره جامع آموزش سئو

 

8. W3 Total Cache

 

 

سرعت یکی از مهم ترین فاکتورهای SEO هست. وبسایت سریع تر, رنک بیشتری در گوگل میگیره, این یعنی بازدیدکنندگان بیشتری به سایت شما وارد می شوند و کسب و کار بهتری پیدا می کنید.

W3 Total Cache به شما اجازه میده فایل های فشرده و کش شده رو برای مخاطبین ارائه کنید. این ابزار سرعت بارگذاری روی سرور رو کاهش میده و سایت شما سریع تر میشه.

 

9. MaxCDN

 

 

تصاویر و سایر محتوای ثابت در یک وبسایت بیشترین زمان بارگذاری رو دارند. اگر می خواهید سایتتون سریع تر بشه, بهتره از یک CDN برای تحویل فایل های ثابت استفاده کنید. MaxCDN یکی از مطمئن ترین سرویس های CDN است و به راحتی با وردپرس یکپارچه سازی میشه.

 

10. Envira Gallery

 

 

شما میتونید بدون هیچ پلاگینی در وردپرس گالری تصاویر بسازید اما اگر میخواهید گالری های واکنش گرای زیبا بسازید, پیشنهاد ما استفاده از Envira Gallery است.

شما میتونید چندین گالری بسازید و اونها رو هرجا در سایت قرار بدید, آلبوم ها رو بسازید, تصاویر رو در یک قاب بزرگ نمایش بدید و امکانات بیشتر.

 

11. Soliloquy

 

 

وجود اسلایدرها در سایت وردپرسی شما بهتون اجازه میده تا محتوا یا محصولات ویژه رو از طریق یک قاب زیبا به نمایش در بیارید. Soliloquy یکی از بهترین اسلایدرهای وردپرس در بازار است که به شما اجازه میده به راحتی اسلایدرهای زیبا بسازید و اونها رو در هرکجا از سایتتون قرار بدید.

 

12. Buffer

 

تعداد مخاطبین خودتون رو توسط شبکه های اجتماعی بیشتر کنید. Buffer به شما اجازه میده تا به راحتی ارسال پست های سایت رو برای طول روز برنامه ریزی کنید.

این ابزار باعث میشه که حساب شبکه های اجتماعی سایت رو فعال نگه دارید.

 

13. IFTTT

 

به عنوان صاحب کسب و کار, شما نیاز دارید تا بیشترین بهره رو از زمان ببرید, اما نمیتونید همیشه همه جا باشید.

 

اینجاست که IFTTT وارد کار میشه. این ابزار به شما اجازه میده تا اینترنت رو در اختیار بگیرید و از شبکه های اجتماعی بیشترین سود رو ببرید.

 

مثلا اگر تصویری در اینستاگرام منتشر کردید, بصورت خودکار روی فیسبوک هم منتشر بشه.

 

یا وقتی پستی در فیسبوک منتشر کردید بصورت خودکار روی Dropbox شما آپلود بشه یا ....

 

14. Quick and Easy FAQs

 

 

وقتی محصول جدیدی روی سایت منتشر میکنید, ممکنه بخواهید یک بخش FAQ در وردپرس اضافه کنید. شما میتونید یک صفحه جدید با تمام پرسش و پاسخ های متداول (FAQ) اضافه کنید. در اکثر مواقع بخش FAQ همزمان با افزایش تعداد مخاطبین. تکمیل میشه.

 

با افزودن بخش FAQ شما میتونید در وقتتون صرفه جویی کنید و در عین حال کاربران رو راضی نگه دارید.