آموزش طراحی بنر تبلیغاتی

آموزش طراحی بنر تبلیغاتی

وضعیت تکمیل شده
سطح مقدماتی و متوسط
0 قسمت
00:14:00
علی عارفی نیا
مدرس دوره علی عارفی نیا

در کمتر از 20 دقیقه یک مهارت کلیدی را بیاموزید و درآمدزایی خود را آغاز کنید .

یکی از انواع تبلیغاتی که امروزه به شدت باعث رونق کسب و کار ها می باشد استفاده از تبلیغات بنری در وب سایت های مختلف می باشد . و تقریبا هر شرکت و سازمان و شخصی که در فضای اینترنت اقدام به راه اندازی کسب و کار خود می نماید نیاز به طراحی این نوع بنر ها دارد . با یک سرچ ساده در اینترنت با کلمات کلیدی  مثل طراحی بنر تبلیغاتی متوجه خواهید شد که برای طراحی سک سری بنر گیف مبالغی بین 30 تا 100 هزار تومان و در بعضی مواقع بیشتر هم از کاربران دریافت میشود .

در چند گام ساده که در ویدئو آموزشی به شما توضیح دادیم بنر تبلیغاتی خود را ساخته و تبلیغات خود را در فضای اینترنت آغاز نمایید ، ضمنا به راحتی با همین آموزش ساده خواهید توانست زمینه کاری جدید را برای خود ایجاد نمایید و درآمد خود را افزایش دهید . اگر یک سری به گوگل بزنید و کلمه ای مثل بنر تبلیغاتی رو جستجو کنید متوجه خواهید شد که زمینه کاری رو داریم به شما پیشنهاد میدهیم که به راحتی میتونید درآمد قابل توجه ای رو کسب کنید و یا در کنار کار خود این کار را نیز داشته باشید و به عنوان شغل دوم از این زمینه کار استفاده کنید .

 

برای راحتی کار شما دوستان مجموع 4 پکیج حرفه ای بنر را برای شما در ابعاد مختلف به ارزش 20$ برای شما عزیزان قرار داده ایم که در زیر میتوانید تصویری از این بنر ها را ببینید :

اطلاعات بیشتر
جلسات دوره
call

جهت ارتباط مستقیم و مکاتبه با آکادمی آی تی می توانید از روش های تماس زیر استفاده نمایید.