۷ افزونه‌ی برتر گوگل کروم برای کاربران وردپرس

۷ افزونه‌ی برتر گوگل کروم برای کاربران وردپرس
آکادمی آی تی
آکادمی آی تی
dots

۷ افزونه‌ی برتر گوگل کروم برای کاربران وردپرس

زمان مورد نیاز برای مطالعه 5 دقیقه

معرفی و بررسی ۷ افزونه‌ی برتر گوگل کروم برای کاربران وردپرس

1401/03/29
1,849 بازدید

   

 

همه‌ی ما با مرورگر گوگل کروم یا کروم آشنا هستیم . همان‌طور که می‌دانید این مرورگر ، مرورگر پیش‌فرض گوشی‌های اندرویدی است. شرکت گوگل برای استفاده‌ی راحت‌تر کاربران خود از مرورگر کروم و همچنین رقابت با مرورگر فایرفاکس ، افزونه‌های زیادی را در بخش‌های مختلف ایجاد کرده است. کاربران وردپرس نیز از این افزونه‌ها بهره‌مند شده‌اند و گوگل و سایر شرکت‌ها برای آن‌ها نیز افزونه‌هایی ایجاد کرده‌اند.

با این حال همه‌ی این افزونه‌ها کاربردی نیستند و برخی نیز از کیفیت مناسب برخوردار نیستند ، به همین دلیل ما نمیتوانیم از همه‌ی افزونه‌ها استفاده کنیم و باید بهترین و کاربردی‌ترین افزونه‌ها را انتخاب و استفاده کنیم.

تیم آکادمی آی‌تی برای راحتی شما و سرعت بخشیدن به روند انتخاب افزونه‌های مناسب برای شما ، این مقاله را تولید کرده است تا بهترین افزونه‌ها را در بخش‌های مختلف برای کاربران وردپرس معرفی کند و شما بتوانید از این افزونه‌ها استفاده کنید و سایت خود را گسترش دهید و آن را حرفه‌ای‌تر کنید و همچنین در وقت و زمان خود صرفه‌ جویی کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا به شما کاربران وردپرس ، هفت مورد از بهترین افزونه‌های گوگل کروم را معرفی کنیم. دقت کنید که ترتیب نوشتن هر افزونه دلیل بر برتری آن بر سایر افزونه‌ها نیست چرا که ما در این مقاله سعی کرده‌ایم در هر موضوعی بهترین ها را برای شما انتخاب و معرفی کنیم.

 

 

WhatRuns

اولین افزونه‌ای که به عنوان یکی از افزونه‌های برتر گوگل کروم برای کاربران وردپرس انتخاب کرده‌ام ، همین افزونه است. این افزونه با توجه به مزایا و قابلیت‌هایی که دارد به شما کمک می‌کند تا در راه توسعه و پیشرفت سایت و کسب‌ و کارتان قدم بردارید.

تا به حال با سایتی مواجه شده‌اید که به قدری جذاب و تاثیرگذار و قوی بوده که شما را به این فکر فرو ببرد که این سایت از چه ایزاری استفاده می‌کند؟ فونت متن‌های این سایت چیست؟ در این سایت از چه افزونه‌ی وردپرسی استفاده می‌شود؟ و ده‌ها سوال مهم دیگر ، که ممکن است شما را تا ساعت‌ها به فکر وادار کند.

زمانی که شما از افزونه‌ی WhatRuns دانلود و آن را نصب کنید و سپس از آن استفاده کنید ، می‌توانید به راحتی اطلاعات مربوط به هر سایتی از نظر سیستم اصلی ، افزونه‌های وردپرس ، ابزارهای تحلیلی ، فونت‌ها و سایر اطلاعات آن را به دست آورید.

شما می‌توانید این ابزار و افزونه‌ی واقعا کاربردی را از طریق لینک زیر دانلود و نصب کنید و سپس استفاده کنید تا از مزایا و کاربردهای این افزونه بهره‌مند شوید.

دانلود افزونه WhatRuns 

 

Css Peeper

دومین افزونه از لیست بهترین افزونه‌های گوگل کروم برای کاربران وردپرس افزونه‌ی Css Peeper است ، این افزونه می‌تواند با استفاده از قابلیت‌هایی که دارد به شما در امور گرافیکی و طراحی کمک کند. با من همراه باشید تا کاربردهای این افزونه را به شما بگویم.

تا به حال برای‌تان پیش آمده است که با بخشی از طراحی یک سایت مواجه شوید و دوست داشته باشید بدانید که برای طراحی این قسمت از چه کد Css ای استفاده شده است ، شما می‌توانید به راحتی از خود ابزار مرورگر کروم استفاده کنید اما پیدا کردن کد مورد نظر کمی زمان‌بر و سخت است و باعث می‌شود شما زمان زیادی را صرف پیدا کردن آن کد کنید.

افزونه‌ی Css Peeper به شما این امکان را می‌دهد که شما به راحتی هر بخشی را که اراده کنید و نظرتان را جلب کرده است را به طور کاملا سریع کدهای سی اس اس آن را مشاهده کنید و دیگر مثل قبل وقت خود را صرف پیدا کردن آن تکه کد نکنید.

شما برای اینکه بتوانید از این افزونه‌ی کاربردی استفاده کنید ابتدا باید از طریق لینک زیر آن را دانلود و سپس نصب کنید و در نهایت از امکانات آن بهره‌مند شوید.

دانلود افزونه Css Peeper

 

Window Resizer

سومین مورد از بهترین افزونه‌های گوگل کروم برای کاربران وردپرس Window Resizer است. این افزونه می‌تواند با مزایا و قابلیت‌هایی که دارد به شما در حل برخی مشکلات سایتتان کمک کند .

حتما شما هم می‌دانید که امروزه جستجو در گوگل با استفاده از تلفن‌های هوشمند به شدت افزایش یافته است و تقریبا بیشتر مخاطبان ،کاربران و بازدید کنندگان سایت شما ، با استفاده از موبایل خود وارد سایت ‌شما می‌شوند. مشکلی که در این میان وجود دارد این است که موبایل‌ها و رایانه‌ها ، صفحاتی با اندازه‌های مختلف و متفاوت دارند و شما باید کاری کنید که بتوانید بیشتر این اندازه‌ها را پشتیبانی کنید.

این افزونه به شما کمک می‌کند تا سایت خود را روی اندازه‌های مختلف تست کنید و ببینید که صفحات سایتتان در هر اندازه به چه شکلی دیده می‌شود ، این مورد برای این کاربرد دارد که شما بتوانید اندازه‌هایی که سایت شما در آن به صورت درست نمایش داده نمی‌شود را شناسایی کنید و در نهایت این مشکل را برطرف کنید.

برای اینکه بتوانید از قابلیت این افزونه استفاده کنید لازم است تا ابتدا آن را از لینک زیر دانلود و نصب کنید و در نهایت از مزایا و کاربردهای آن بهره‌مند شوید و سایت خود را گسترده تر و پیشرفته‌تر کنید.

دانلود افزونه Window Resizer

 

Color Zilla

چهارمین افزونه‌ای که من برای لیست افزونه‌های برتر گوگل کروم برای کاربران وردپرس معرفی می‌کنم ، Color Zilla نام دارد .شما می‌توانید با استفاده از این افزونه در رنگ بندی‌های سایت خود خلاقیت به خرج دهید و رنگ‌های مناسبی برای بخش‌های مختلف سایت خود در نظر بگیرید.

به احتمال زیاد شما بارها رنگ ‌هایی را در صفحات مختلف سایت‌ها دیده‌اید و از آن رنگ‌ها خوشتان آمده است ، اما هر چقدر گشتید و تلاش کردید نتوانستید همان رنگ را پیدا کنید و در سایت خود از آن بهره ببرید.

شما می‌توانید با استفاده از افزونه‌ی Color Zilla رنگ‌هایی را که در سایت‌های مختلف می‌بینید و نظرتان را جلب می‌کنند را پیدا کنید ، شما به راحتی می‌توانید رنگ‌هایی از هر سایتی و در هر نقطه از آن سایت پیدا کنید و کد دقیق آن رنگ را کپی کنید و آن را ذخیره و استفاده کنید. یکی از نکات مثبت این افزونه وجود تارخچه‌ای است که شما می‌توانید در آن اخرین رنگ‌هایی را که ذخیره کرده‌اید را مشاهده کنید.

شما به راحتی می‌توانید این افزونه را از طریق لینک زیر دانلود و نصب کنید و هر رنگی که به دنبال آن هستید را پیدا کنید.

دانلود افزونه Color Zilla

 

WPSNIFFER – WordPress Themes Sniffer

پنجمین مورد از لیست افزونه‌های برتر گوگل کروم برای کاربران وردپرس WPSNIFFER نام دارد که به شما کمک می‌کند تا تم و قالبی که در سایت مورد نظر استفاده شده است را پیدا کنید و در صورت نیاز از آن در سایت خود استفاده کنید.

زمانی که شما وارد یک سایت می‌شوید و از قالب و تم آن سایت خوش‌تان می‌آید ، شروع می‌کنید به جستجو و پیدا کردن آن تم و قالب در اینترنت و سایت‌های ارائه‌ی قالب. این جستجو ممکن است ساعت‌ها طول بکشد اما در نهایت باز هم نتوانید قالب و تم مورد نظر را پیدا کنید و در نهایت از جستجوی آن تم و قالب دست می‌کشید و نا امید می‌شوید.

افزونه‌ی مورد بحث به شما کمک می‌کند تا هر قالب و تمی را که در هر سایتی پسندیده‌اید و نظرتان را جلب کرده است را پیدا کنید . شما به راحتی می‌توانید اسم کامل آن را با استفاده از این افزونه به دست آورید و در نهایت از آن استفاده کنید و سایت خود را زیباتر و کامل‌تر کنید.

شما می‌توانید این افزونه را از طریق لینک زیر دانلود و نصب کنید و سپس هر تمی که نظرتان را جلب کرده‌ است را پیدا کنید و از آن استفاده کنید.

دانلود افزونه WPSNIFFER

 

Post to WordPress

افزونه‌ای که به عنوان ششمین افزونه از لیست افزونه‌های برتر گوگل کروم برای کاربران وردپرس از نظر من انتخاب می‌شود افزونه‌ی Post to WordPress است که به شما این امکان را می‌دهد تا فایل‌های خود را که با پسوند docx همراه هستند را با همان قالب و تصاویری که در فایل وجود دارند ، در سایت و وبلاگ خود منتشر کنید .

در بسیاری از اوقات ما محتوای متنی که برای سایت و وبلاگ خود تولید می‌کنیم را با استفاده از ابزاری مثل نرم‌افزار ورد و سایر نرم‌افزارهای مشابه تولید می‌کنیم ، زیرا استفاده از این ابزار به ما این امکان را می‌دهد تا در کار تولید محتوای خود سرعت کافی را داشته باشیم و به موقع محتوا تولید کنیم. این کار شاید در این مورد به ما کمک کند اما در نهایت ما مجبور هستیم دوباره این محتوا را در سایت خود کپی کنیم و این کار زمان‌بر و حوصله سر بر است.

شما می‌توانید با استفاده از افزونه‌ی Post to WordPress، فایل‌های خود را روی سایت خود آپلود کنید البته نه به صورت فایل بلکه به صورت یک پست وبلاگی ، درست مثل همان محتوایی که در نرم‌افزار ورد تولید کرده‌اید. همچنین شما می‌توانید با استفاده از این افزونه ، محتوای خود را به صورت پیش‌نویس ، در سایت خود ذخیره کنید تا در هر زمانی که علاقه داشتید آن را منتشر کنید ، این افزونه قطعا در مدیریت زمان‌تان به شما کمک خواهد کرد و دیگر لازم نیست هر بار پست خود را کپی کنید و وقت خود را تلف کنید.

شما برای استفاده از این افزونه‌ی کاربردی ابتدا می‌بایست آن را از لینک زیر دانلود و نصب کنید و در آخر از امکانات آن نهایت استفاده را ببرید.

دانلود افزونه Post to WordPress

 

WordPress Admin Bar Control

آخرین افزونه از لیست افزونه‌های برتر گوگل کروم برای کاربران وردپرس ، افزونه‌ی WordPress Admin Bar Control است که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید موارد مربوط به سایت و وبلاگ خود را مدیریت کنید.

زمانی که شما می‌خواهید به بخش‌های مختلف سایت خود برای مدیریت و ویرایش ، مراجعه کنید این فرایند کمی زمان‌بر و گاهی گیج کننده است و قطعا شما دوست ندارید تا وقت شما بیهوده تلف شود و می‌خواهید از زمان‌تان بیشترین بهره را ببرید.

در این زمان افزونه‌ی مورد بحث به کمک شما می‌آید و به شما این امکان را می‌دهد تا در کمترین زمان ممکن به بخش‌های مختلف مدیریت سایت خود سر بزنید و آن‌ها را کنترل و ویرایش کنید، شما می‌توانید هر زمان که دوست داشتید این افزونه را مخفی کنید و همچنین دوباره می‌توانید آن را نمایان کنید. اگر شما مدیریت چند سایت را بر عهده دارید باز هم این افزونه به کمک شما می‌آید و به ‌شما کمک می‌کند تا در هر کدام از آن‌ها به صورت جداگانه به مدیریت بخش‌های مختلف بپردازید.

شما به راحتی می‌توانید این افزونه‌ی کاربردی را از طریق لینک زیر دانلود و نصب کنید و از آن برای سهولت در مدیریت سایت خود بهره‌ی کافی را ببرید.

دانلود افزونه WordPress Admin Bar Control

 

جمع‌بندی

من در این مقاله سعی کردم تا جایی که می‌توانم افزونه‌های خوبی را معرفی کنم و هر افزونه را مربوط به بخش خاصی از کار ، انتخاب کردم تا شما بتوانید به راحتی در هر مورد که نیازمند افزونه‌ی مناسب هستید از مواردی که گفته شد استفاده کنید. افزونه‌هایی که در این مقاله معرفی شدند شامل افزونه‌های What Runs ، css Peeper ، ‌Window Resizer ، Color Zilla ، WPSNIFFER ، Post to WordPress و WordPress Admin Bar Control بودند. همچنین ما برای هر کدام از افزونه‌های معرفی شده لینک دانلود گذاشته‌ایم تا شما هر چه راحت‌تر و سریع‌تر بتوانید این افزونه‌ها را دانلود و نصب کنید و از امکانات آن‌ها بهره‌مند شوید.