متخصص سئو کیست؟

متخصص سئو کیست؟
آکادمی آی تی
آکادمی آی تی
dots

متخصص سئو کیست؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه 5 دقیقه

حتما تا به حال واژه متخصص سئو را شنیده اید. ما در این ویدیو به شما ویژگی های یک سئو کار را می‌گوییم تا بتوانید در این مسیر قدم بردارید.

دپارتمان ‌ها: آموزش دیجیتال مارکتینگ
1398/08/04
3,067 بازدید

با یه فایل ویدئویی چند دقیقه ای میخوایم یه مقدار راجب متخصص سئو حرف بزنیم. ما تو این ویدیو می‌گیم یک سئو کار چه 

 

اول از همه لازم بدونید که برای اینکه یک متخصص SEO بشید و یا اینکه بخواهید سایت خودتون رو بهینه کنید نیاز به کد نویسی خاصی ندارید و لازم نیست اصلا یک متخصص برنامه نویسی باشید بلکه لازمه اصول سئو رو به طور کامل بدونید و بتونید اونو روی وب سایت خودتون و یا مشتری پیاده کنید .

سئو تخصص ای هست که درآمد خیلی خوبی داره و خیلی از شرکت ها حاضرن مبالغ زیادی بابتش پرداخت کنن و همه به این تخصص نیاز دارن، فرض کنید شما یه وب سایتی رو با کلی هزینه پیاده سازی میکنید حالا باید اونو به همه معرفی کنید و باعث شناخته شدن اون بشید تا بتونید نتیجه ای که میخواید رو ازش بگیرید برای این کار نیاز به متخصص شدن در سئو و یا بهینه سازی دارید، دنیای سئو خیلی گسترده تر از چیزی هست که ما بخوایم تو یه ویدئو کوتاه تمام اونو به شما آموزش بدیم اما یه سری از تکنیک هاشو تو این ویدئو میگیم اما دوست من اگر مایلی که کامل یاد بگیری و متخصص بشی میتونی از دوره جامع آموزش سئو ما کمک بگیری.

 

 

مشاهده رایگان ویدئو متخصص سئو از سری ویدئوهای #متخصص_شو 

 

منتظر باقی قسمت های سری ویدئوهای متخصص شو باشید شما کماکان می توانید از طریق لینک متخصص شو سری های جدید اون رو مشاهده فرمایید

امیدوارم مواردی که توی این مقاله مورد بررسی قرار دادیم تونسته باشه به شما دوست عزیزم کمک کنه که در طراحی وب سایت یک قدم جلوتر برید و کارهایی بهتر و حرفه ای تری رو انجام بدید و در این زمینه متخصص شوید و اما اگر شما دوست عزیز مشتاق یادگیری طراحی سایت گرفتن تخصص در آن هستید و در این رابطه نیاز به آموزش دارید می تونید با مطالبی که در صفحه آموزش طراحی سایت نوشتیم مسیر درستی رو انتخاب کنید و به راحتی متخصص شوید. با استفاده از آموزش طراحی سایت حرفه ای آکادمی آی تی می تونید به صورت ویدئویی و کاملا کاربردی از صفر آموزش رو آغاز کنید و متخصص شوید.