10 پلاگین برتر جی کوئری برای توسعه دهندگان وب

10 پلاگین برتر جی کوئری برای توسعه دهندگان وب
آکادمی آی تی
آکادمی آی تی
dots

10 پلاگین برتر جی کوئری برای توسعه دهندگان وب

زمان مورد نیاز برای مطالعه 5 دقیقه

پلاگین جی کوئری، جی کوئری فریمورکی است که با کمترین کدنویسی و تلاش, کارایی بالایی برای شما دارد. این فریمورک پلاگین های زیادی دارد، اما مهمترین آنها کدامند؟

دپارتمان ‌ها: آموزش طراحی سایت
1398/08/03
3,819 بازدید

جی کوئری و پلاگین های آن، jquery یک کتابخانه زبان جاوا اسکریپت است. این فریم ورک، استفاده از جاوا اسکریپت در طراحی سایت را برای طراحان وب آسان می کند.در .واقع شما با نوشتن کمترین کد، بیشترین بهره را می برید. ما قصد داریم در این مقاله به مهم ترین پلاگین های جی کوئری بپردازیم. 

فریم ورک جی کوئری

 

JinvertScroll

این پلاگین jquery امکان اسکرول افقی رو به همراه افکت پارالکس به سایت شما میدهد. این یک پلاگین سبک جی کوئری است که بسیار راحت راه اندازی می شود و نیاز به پیکربندی خاصی ندارد. افکت اسکرول بصورت افقی در سایت های زیادی استفاده شده و امکان خلق طراحی های جدید و منحصر به فرد رو به شما میدهد.

پلاگین افکت اسکرول

 

 

Tabslet

Tabslet گزینه عالی برای ساخت تب هاست (Tab). این پلاگین از رویدادهای سفارشی، چرخش، لینک های عمیق و غیره پشتیبانی می کند. کار با آن  بسیار راحت است و از مرورگرهای IE7+ ,Chrome ,Firefox ,Safari پشتیبانی میکند.

پلاگینی برای ساخت تب هاست

 

Nanogallery

این یکی دیگر از پلاگین های سبک جی کوئری است که روی سازگاری به اندازه ی کارایی اش تمرکز کرده و بسیار سریع بوده است و روی دستگاه های مختلف شامل دستگاه هایی با DPI بالا مثل مک بوک پرو هم کار می کند. یک دیالوگ واکنش گرا که روی کارایی تمرکز کرده و بهترین تجربه رو برای کاربران با دستگاه های مختلف فراهم می کند.

پلاگینی با کارایی بالا و سرعت زیاد

Unslider

Unslider یک پلاگین ساده جی کوئری است که اساسا بصورت اسلایدر تصاویر با قابلیت پشتیبانی از تمامی عناصر HTML مثل متن، تصویر، ویدیو عرضه شده است. برای ساخت اسلایدرهای منعطف محتوا بسیار عالی و تمیز است. ویژگی هایی مثل پشتیبانی از تاچ و سفارشی سازی انیمیشن آن را متمایز کرده است. این پلاگین، تمام عناصر مهم را برای یک سایت کارآمد دارا می باشد.

 

Jqueryآموزش مرتبط: آموزش جی کوئری

 

پلاگین اسلاید در تصاویر

 

Lettering.js

این پلاگین کنترل دانه ای کاراکترها و حروف رو فراهم میکند. درنتیجه به شما اجازه می دهد تا تک تک کاراکترها را رنگی کنید، رویدادها را اعمال کنید، فاصله ها را تعیین کنید و ... . کار این پلاگین بازی با متن است، با استفاده از آن می توانید روی تایپوگرافی کنترل داشته باشید و درعین حال واکنش گرایی کار را حفظ کنید.

پلاگین کنترل متن

 

FitText

پلاگین jquery FitText به شما اجازه میدهد که اندازه فونت ها را منعطف کنید تا بصورت خودکار بزرگ و کوچک شود. این پلاگین برای ساخت هدرهای منعطف که سایز فونتشان تغییر می کند بسیار مناسب است.

پلاگین متناسب با متن

 

Tooltipsy

کار پلاگین Tooltipsy ساخت tooltip هایی برپایه ی منعطف است. با استفاده ازاستایل پیش فرض و انیمیشن ها، این ابزار کنترل کامل برروی ساختار وب سایت دارد. همچنین میتواند سفارشی سازی شود وبه صورت دلخواه بهبود پیدا کند.

پلاگین کنترل ساختار وب سایت

 

Scrollme

اگر می خواهید چند افکت ساده اسکرول به صفحه وب اضافه کنید، پلاگین جی کوئری Scrollme یک انتخاب ارزشمند برای شماست. بعد ازپیاده سازی پلاگین بر روی وب سایت، شما میتوانید بچرخوانید، اسکرول کنید و تراکم عناصر مختلف را جابجا کنید. کاربا آن ساده بوده و نیازی به پیکربندی خاص ندارد.

 

پلاگین جا به جایی عناصر

ArtDesign Slider

این ابزار، یک اسلایدر تصاویر است  که تصاویر را به سایزهای مختلف تغییر اندازه میدهد. پشتیبانی از تمام ارتفاع و طول به همراه کنترل پیمایش اسلایدها از ویژگی های این پلاگین است. همچنین به همراه 24 افکت مختلف آمده که به راحتی سفارشی میشود.

 

پلاگین کنترل اسلاید در تصاویر