چند روش مهم برای بهبود SEO در سال 2019 را بررسی کنیم!

چند روش مهم برای بهبود SEO در سال 2019 را بررسی کنیم!
آکادمی آی تی
آکادمی آی تی
dots

چند روش مهم برای بهبود SEO در سال 2019 را بررسی کنیم!

زمان مورد نیاز برای مطالعه 5 دقیقه

روش های زیادی برای بهبود سئو وجود دارد که هر کدام از آن ها توسط افراد متخصص در سئو تجربه شده سپس به اشتراک گذاشته شده است.

دپارتمان ‌ها: آموزش دیجیتال مارکتینگ
1398/08/04
3,427 بازدید

روش های گوناگونی برای بهبود سئو توسط متخصصان تجربه شده و بعد معرفی گردیده است. در این مقاله قصد داریم چندین روش مهم در بهبود عملکرد سئو در سال 2019 را به شما نشان دهیم که می‌تواند تاثیرات فوق العاده ای را در بر داشته باشد. در حقیقت، این چند تکنیک در طی سه ماه به رشد ارگانیک سایت به اندازه ۲۱.۳۰ درصد کمک خواهند کرد.
 

روش های مهم برای بهبود seo

 

از جمله روش های مهم بهبود سریع عملکرد سئو

  • افزایش ترافیک سایت با "Snippet Bait"
  •  بهبود زمان Dwell با این گام ساده
  • رقابت کلمات کلیدی با "Ghost Posts"
  • استفاده از Sitelinks برای افزایش CTR
  • لینک های بیشتری می‌خواهید؟ منبع دیگران باشید.
  • کلمات کلیدی هدف با قصد تجاری بزرگ
  • به همراه ویدیوهای آموزش سئو یوتیوب بیش از دو بخش املاک و مستغلات را در اختیار بگیرید.
  • به دست آوردن رتبه در موضوعات و عناوین
  •  محتوای پر استفاده برای جستجوی کاربر
  • مشارکت در محتوا
  • افزایش ترافیک سایت با "Snippet Bait"
  • چگونگی کار با استراتژی جدید به نام "Snippet Bait"

 

 آموزش سئوآموزش مرتبط: آموزش سئو

 

نحوه کار به این صورت است که:

ابتدا، یک کلیدواژه پیدا کنید که دارای رقابت باشد، حال چرا این موضوع مهم است؟ طبق گفته Ahrefs، تقریبا 99.58 درصد از snippets از نتایج صفحه اول به دست می‌ آید و اگر در صفحه ۲ هستید، شانس بسیار زیادی برای به دست آوردن نقش دوم دارید. سپس به ویژگی هایی که نتایج با رتبه بالا هستند توجه کنید.

 

و انواع مختلف ویژگی ها را شناسایی کنید

تعریف "بازاریابی محتوا چیست؟"

فهرست  "ابزارهای بازاریابی ۱۰ محتوا برتر"

جدول "قیمت ابزار بازاریابی محتوا"

در نهایت بخشی از آن ها را به صفحه خود اضافه کنید که برای تناسب در داخل جعبه Featured طراحی شده‌است.

بهبود زمان Dwell

 

بهبود زمان Dwell با این گام ساده

یکی از روش های مهم در بهبود سئو در سال 2019، بهبود زمان Dwell می باشد. آیا زمان Dwell فاکتور رتبه‌بندی گوگل است؟ بله. هر چه باشد، اگر کسی به سرعت از صفحه شما بازدید داشته باشد، یک پیغام روشن به گوگل می‌‌فرستد.

چطور بازدید صفحه را بالا ببریم؟ سعی کنید ویدیوها را در صفحات خود زیادتر کنید. گزارشات نشان داده که صفحات با ویدیو، ۱۱.۲ درصد نتیجه بهتری نسبت به صفحات بدون ویدئو داشتند.

رقابت کلمات کلیدی با "روح پست" را بیابید. این یک حقیقت است. بیشتر کلیدواژه های رقابتی به امتیاز می‌رسند و این به دلیل این است که بیشتر آن‌ها ۱۰۰ درصد روی یک متریک تمرکز می‌‌کنند. آیا backlinks مهم هستند؟ بله حتما. اما backlinks فقط یک تکه از پازل است. رتبه‌بندی صفحات اول نیز براساس موارد زیر است:

  • نرخ کلیک به صورت ارگانیک
  • قصد جستجو
  • سرعت صفحه
  • از طریق موبایل
  • و موارد دیگر

به همین دلیل است که امتیاز کلمه های کلیدی رقابتی را ممکن است نادیده بگیریم و باید از "Ghost Posts" استفاده کنید. استفاده از پست های خود در صفحات شبکه های اجتماعی ممکن است تاثیر به سزایی را داشته باشد؛ حتی ممکن است کلمه هایی که به شدت سخت به نظر می رسند به طور مسخره ای در صفحه اول قرار بگیرند. از Sitelinks برای افزایش CTR ارگانیک خود استفاده کنید. علاوه بر بهینه‌سازی نام و توضیحات تان در متادیسکریپشن برای کلیک، چگونه می‌‌توانید افراد بیشتری را وادار به کلیک روی نتایج خود کنید؟ احتمالا زمانی که برند خود را در گوگل جستجو می‌‌کنید، احتمالا آپشن های sitelinks را در زیر لینک خود دارید.

Backlinko sitelinks در جستجوی گوگل

 

Backlinko sitelinks در جستجوی گوگل

همان طور که مشخص است، شما می‌‌توانید sitelinks را در همه نوع صفحات، از پست‌های وبلاگ گرفته تا صفحات دسته‌بندی الکترونیکی ثبت کنید. چطور می‌ تونی sitelinks بگیری؟

 

ایجاد میز محتوا

برای مثال در زمان انتشار پست، یک میز محتوی با "پیوندهای پرش" به هر کدام می‌توان اضافه کرد و زمانی که صفحه من جایگاه 5 را ترک کرد، گوگل مرا با sitelinks نشان خواهد داد.

Sitelinks در گوگل کمک می‌کند بازدیدکنندگان سایت شما به سرعت افزایش داده شوند و به نوعی sitelinks یکی از دلایلی است که صفحه من %۱۴ CTR دارد. می‌خواهید پیوندهای بیشتر پیدا کنید؟ منبع باشید.

هیچ وقت کاربران به "محتوای عالی" لینک نمی‌‌دهند. برای آن ها منابعی که به آن متصل است مهم است. سعی کنید همیشه طوری محتوا تهیه کنید که محتوای شما یونیک باشد و دیگران مجبور باشند لینک شما را در صفحاتشان قرار دهند؛ چون گذاشتن منبع در مقالات همیشه برای کاربران جذاب است.

 

کلمات کلیدی هدف با قصد تجاری بزرگ

انتخاب کلمه کلیدی هایی که با قصد تجاری باشد، می‌تواند رشد سریعی را در پیشرفتتان داشته باشد. به همراه ویدیوهای یوتیوب بیش از دو بخش املاک و مستغلات را به دست آورید. برای کلمه کلیدی که در نظر گرفته اید سعی کنید در یوتیوب فعالیت بیشتری داشته باشید. ویدیوهایی که در یوتیوب قرار می‌دهید حتما بهینه شده باشند.

 

رتبه "موضوع و آمار"

از روش های مهم برای بهبود سئو در سال 2019، رتبه"موضوع و آمار" می باشد. این یک راز بسیار کوچکی در seo است که بسیاری از سایت‌ها به طور خودکار به عنوان backlinks از آن استفاده می‌‌کنند. برای انجام این کار، ابتدا موضوعاتی را شناسایی کنید که وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران تمایل دارند درباره آن بنویسند،  به طور مثال آمار در حوزه و عنوان خاصی که اغلب روزنامه نگاران به دنبال آن هستند؛ چرا؟ چون زمانی که کلمه کلیدی اصناف خاصی را انتخاب کنید پس انتظار این را هم داشته باشید که آن اصناف به دنبال این موضوعات هستند و نتیج خوبی را در بر خواهد داشت.

 

محتوای سئو شدهمقاله مرتبط: محتوای سئو شده چه محتوایی است؟

 

محتوایی که به درد کاربر بخورد

برای اینکه بتوانید در کلمه کلیدی مورد نظر رتبه به دست آورید، باید محتوایی که تولید کرده اید برای کاربر سود داشته باشد و به نوعی از آن استفاده کرده باشید. در صورتی که می‌بینید محتوای شما چندان جالب نمی‌باشد، سریعا آن را تغییر دهید.

 

مشارکت در محتوا

مشارکت محتوا یکی از نکات مهم در دو برابر کردن ترفیع بگیرید. زمانی که یک نفر در زمینه خاصی محتوا تولید می‌کند ممکن است کاربرانی به سایتتان مراجعه کنند ولی زمانی که  در محتوانویسی شریک داشته باشید می‌تواند بازدیدکنندگان را به شدت بالاتری افزایش دهد.