7 تکنیک برای تبلیغ رایگان وبسایت شما

7 تکنیک برای تبلیغ رایگان وبسایت شما
آکادمی آی تی
آکادمی آی تی
dots

7 تکنیک برای تبلیغ رایگان وبسایت شما

زمان مورد نیاز برای مطالعه 5 دقیقه

شما میتونید بهترین محصول دنیا رو داشته باشید اما بدون تبلیغ موثر, هیچکس در مورد اون مطلع نمیشه. فقط همین که سایت رو بالا آوردید باعث نمیشه مردم به سمت اون جذب بشوند

دپارتمان ‌ها: آموزش طراحی سایت
1398/08/03
3,068 بازدید

در ابتدای کار هیچکس از وجود سایت شما مطلع نمیشه.  راه های مختلفی برای این کار وجود دارد. ما می خواهیم به هفت نکته برای تبلیغ سایتتون اشاره کنیم که شما با دنبال کردن این ها میتونید به موفقیت دست پیدا کنید.

 

تبلیغ رایگان

 

 

1- روی SEO تمرکز کنید

قبل از اینکه روی محتوای سایتتون کار کنید, باید ابزارهای SEO که به شما کمک می کنند رو بشناسید. از Google keyword tool planner برای یافتن بهترین کلیدواژه های سایتتون استفاده کنید. فراموش نکنید روی کلیدواژه های کوتاه و با مفهوم تمرکز کنید. استفاده ی درست از استراتژی های SEO به اندازه ی تبلیغات روی موفقیت سایت شما تاثیر می گذاره. کلیدواژه هایی که شما انتخاب می کنید باید به عنوان,هدر,محتوا,متا تگ ها اضافه بشه. اگر تصویری اضافه می کنید, فراموش نکنید که توضیحات مرتبط رو در alt و title اون بگذارید. روش سنتی SEO یکی از بهترین راه ها برای رسیدن به ترافیک طبیعی و افزایش رنکینگ سایت شماست.

2- شبکه های اجتماعی

دنیای شبکه های اجتماعی به سمت بازاریابی آنلاین می رود. ساخت یک اکانت شبکه اجتماعی و تعامل با کاربران, بهترین راه برای تبلیغ یک سایت است. شما میتونید با کاربرانتون ارتباط برقرار کنید و از علاقه مندی ها و انتقادات اونها به صورت مستقیم مطلع شوید. شبکه های اجتماعی مختلف باعث شدند که تبلیغات سایت به گوش مخاطبان مناسب خود برسد. فیسبوک و توئیتر همچنان جزء شبکه های قدرتمند در این زمینه هستند اما به مرور تلگرام و Pinterest و اینستاگرام هم به آن ها اضافه شدند.

 

3- فهرست موتور جستجو

یکی از ساده ترین راه ها برای افزایش ترافیک سایت, استفاده از موتورهای جستجو هست. محتوای جدید رو به دایرکتوری موتورهای جستجو مثل گوگل,یاهو,بینگ اضافه کنید تا بتواند در آن ثبت شود. موتورهای جستجوی اصلی این سرویس رو رایگان قرار دادند, و شما میتونید این کار رو در موتورهای جستجوی کوچک تر هم انجام بدید. این کار جزء اولیه ترین کارهاییست که برای تبلیغ سایت نیاز دارید.

4- امضای برند

مردم از روی تصویر برند شما, کمپانی تون رو شناسایی می کنند. کمی کار کنید تا برند شما راحت تر شناسایی شود, و بتونه مردم رو جذب خودش کنه. یک امضا برای اکانت ایمیل, پیام های متنی و انجمن ها بسازید که شامل آدرس سایت شما باشد. این کار باعث میشه مردم برند شما رو بشناسند و باعث میشه روی لینک شما کلیک کنند. اگر قصد تبلیغات پیامکی دارید, توجه کنید که سایت شما واکنش گرا بوده و روی موبایل به راحتی بالا بیایید.

 

5- تبادل لینک

یکی از راه هایی که باعث میشود سایت شما در نگاه موتورهای جستجو مطمئن بیاید, این است که سایت های دیگه به شما لینک بشوند. با سایت هایی که رنک پایینی دارند, تبادل لینک نکنید. اگر موتورهای جستجو ببینند که سایت شما با سایت رنک بالایی لینک شده, به شما هم رنک بهتری می دهند. تلاش کنید لینک هایی بسازید که به خواننده مربوط باشد و از کلیدواژه های با کیفیت برای اون استفاده کنید. لینک های اضافه شده نقش مهمی در دنیای SEO بازی می کنند. اما در ساخت اون ها احتیاط کنید, چون اگر یکدفعه تعداد زیادی بسازید, احتمال بن شدن سایت از طرف موتورهای جستجو وجود دارد.

 

6- روی محتوای با کیفیت تمرکز کنید

جدای از تمام ایده های تبلیغ سایت و چیزهایی که آنلاین می خوانید, بهترین راه تمرکز روی محتواست. چرا دارید پست های بلاگ برای خوانندگان می نویسید؟ آیا اطلاعات مورد نظرشان را شامل می کنید, یا فقط دنبال افزودن پست های تازه هستید؟ ساخت محتوای با کیفیت برای سایت شما حیاتی است. مطالبی رو بنوسید که مردم دوست دارند بخوانند و حتی با دیگران به اشتراک بگذارند.

 

 7 - استفاده از Google local business

 برای دستیابی به مخاطبین محلی, سایتتون رو در Google local business ثبت کنید. نه تنها گوگل ایده های تبلیغ سایت رو فراهم میکنه, بلکه اون ها به هر کسب و کاری اجازه میده بصورت رایگان ثبت نام کند. شما میتونید تصاویر شامل پیشنهادات تبلیغاتی رو اضافه کرده و حتی تبلیغات موبایلی ثبت کنید. یکی از بهترین ویژگی هایش این هست که اطلاعات رو چطور نمایش میده. اون رو بالای بقیه اطلاعات نتایج جستجو نمایش میده تا کسب و کار شما بهتر دیده بشه.